2014-04-07 ? 10:52:07

Skäggagam

Skäggagamer är coola djur. Men jävligt svårt att placera ut i vilken kategori inom födosöksbeteenden dem ska vara (finns 11 st, t.ex. köttätare, bladätare, fruktätare, gräsätare m.m. ). De är alltså allätare och äter typ bara animalisk föda när de är unga men när de blir äldre övergår dem till att mestadels äta grönsaker(??). Borde ju vara inom köttärare de går eftersom de äter insekter men ändå. Suttit seriöst i 2 timmar i ett försök att komma på det. Hjälper ju inte att läraren är på semester heller. What to do?? Varför har jag ens en blogg. Skriver bara när jag känner för det och vet vad jag ska skriva om men det blir typ 2 gånger i månaden eller nåt. Så onödigt, tror ingen bryr sig direkt om jag bloggar eller inte så lika bra att stänga ner den antar jag. Men men, apropå sengångare och flygande ekorrar, vi får väl se i framtiden vad som händer. 
Euw.
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: