2014-05-19 ? 14:34:33

Omprov

Halloj!
Slutar ju som vanligt 11.30 på måndagar. Åkte hem och hämtade lite grejer sen tillbaka till skolan för omprov. Vet inte riktigt hur det kommer gå, pluggat en hel del men inget verkar fastna. Förmodligen därför jag fick omprov från början. Orkar ingenting längre känns det som, fuck omprov, fuck skolan, fuck livet, fuck fucking SD.
Borde ta tag i livet men det går inte, kan inte ens ut och gå/springa för jag har inga skor som är bra. Kan inte gå längre sträckor utan att få ont i fötterna och bli öm dagen efter. Det är nu det är perfekt väder också. Fuck fötter.
Har ett prov i matten också som jag ska göra om. Gör endast om det för att få C. Nu när jag ändå är så jävla nära ett C och när jag har en riktigt bra lärare måste jag ju satsa lite. Det är ändå sista mattekursen för mig, aldrig att jag lägger till en kurs i matte sen så länge det inte är livsnödvändigt. 
Dagens hashtag: #emoforlife
 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: